خبرگزاری کار ایران

رییس کارگروه ساماندهی گلزار شهدای مازندران:

ساماندهی ۱۳۲ گلزار شهدا در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۱

ساماندهی ۱۳۲ گلزار جدید تک و چند مزاری نیز در دست اقدام است که ۱هزار و ۵۱۳ شهید والامقام در آن آرمیده‌اند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: نام پر افتخار شهدا، همواره در سر دفتر تاریخ ایران و انقلاب اسلامی می‌درخشد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان تعداد گلزار شهیدان گلگون کفن مازندران را ۱هزار و ۵۸۷ مورد بیان کرد و اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۲۰۱ شهید والامقام در این گلزار‌ها آرمیده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ساماندهی ۴۸۱ گلزار که ۴ هزار و ۱۶۳ شهید در آن آرمیده‌اند، خاتمه یافته است، تصریح کرد: ساماندهی ۱۳۲ گلزار جدید تک و چند مزاری نیز در دست اقدام است که ۱هزار و ۵۱۳ شهید والامقام در آن آرمیده‌اند.

نبیان گلزار شهدا را ملجاء دلدادگان خمینی(ره) و مامن و آرامبخش قلوب عاشقان انقلاب و شهیدان دانست و یاد آور شد: ساماندهی این گلزار‌ها، تکلیف شرعی و اداری و دغدغه همه مدیران است.

وی افزود: مدیران باید با حضور به موقع در این جلسات و پیگیری مجدانه مصوبات، دین خود را به شهدای عزیز ادا نمایند.

رییس کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان بر تخصیص قطعه زمینی به والدین شهدا در جوار گلزار شهدا و تداوم احداثیادمان‌های شهیدان گمنام استان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز