خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون وکار تنکابن و عباس آباد:

حضور فعال کمیته‌ های کارگری و کارفرمایی در مراسم گرامیداشت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۵۴

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در واحد اهای تولیدی، دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای کارگر و جانبازان و تهیه پلاکارد و بنر‌های تبلیغاتی برای راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این کمیته قرار دارد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای تنکابن و عباس آباد در حاشیه جلسه کمیته کارگری گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت دهه فجر توسط اعضای این کمیته تدارک دیده شده است.

به گزارش " ایلنا " از تنکابن، " مهدی کاکویی " در نشست بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و لزوم سازماندهی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم یوم الله ۲۲ بهمن گفت: بمنظور تجلیل از تلاش کارگران مقرر گردید تا واحد های تولیدی و صنعتی به بهترین شکل ممکن نسبت به اذین بندی اماکن خود اقدام وهمچنین از کارگران ایثار گر، نمونه و مبتکر در واحد‌های تولیدی و صنعتی با اهدا جوایزی تقدیر گردد.

" کاکویی " افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در واحد اهای تولیدی، دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای کارگر و جانبازان و تهیه پلاکارد و بنر‌های تبلیغاتی برای راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این کمیته قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز