خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

ابلاغ ۵۶میلیارد ریال اعتبار به آمل از محل ماده ۱۸۰

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۸

مسئولان ادارات به قانون توجه نموده و آن را خط قرمز خود بدانند..

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: ۵۶ میلیاردریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ بودجه ۹۲ به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش " ایلنا " از آمل، " سیدجعفر رسولی " در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با تاکید براینکه مسئولان اداری باید برای جذب این اعتبار تلاش و با مدیران استانی خود همکاری لازم راداشته باشند، اظهار داشت: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت تحریم ها در تخصیص بودجه با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی سهمی از تخصیص بودجه از محل ماده۱۸۰ نبردند، تصریح کرد: قبل از پایان سال دیگر دستگاه‌ها برای دریافت اعتبار اقدامات لازم را انجام دهند.

" رسولی " با اعلام این مطلب که با پیگیری‌های نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و معاون راه‌روستایی وزیر راه‌وشهرسازی ۲۷ پروژه راه روستایی برای آمل تعریف شده است، اذعان داشت: براساس این رایزنی‌ها ۷۵ روستای این شهرستان از آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

رئیس شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه برای بهسازی شبکه برق شهرستان اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال اختصاص یافته است، افزود: در اجرای این پروژه روستاهای تحت پوشش در کمیته برنامه‌ریزی آمل مشخص شده است.

" رسولی " با تاکید براینکه برای اجرای طرح هادی روستاها نیز اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: با تصویب این بودجه مجموع اعتبارات برای اجرای این پروژه‌ها به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

این مقام مسئول در خصوص دپوی زباله و نخاله‌ها در حاشیه‌ جاده‌های شهرستان آمل متذکر شد: مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در این موارد توجهات لازم را داشته باشند و با تشکیل ستادی به این امر رسیدگی کنند.

" رسولی " با بیان اینکه مسئولان باید به قانون توجه و آن را به عنوان خط قرمز بدانند، یادآور شد: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی امانت‌دار مردم هستند و باید در اجرای قانون ضوابط را رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز