خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی مازندران:

باید به تشکل‌ها به دیده احترام نگاه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۰

در روابط کارگر و کارفرما اگر با استفاده از آموزه‌های دینی عمل کنیم و به مشارکت اجتماعی توجه شود، قطعا به برآیندمطلوبی خواهیم رسید.

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی مازندران گفت: یکی از مسایل مهم توسعه نگاه به زمان است، ما حتما باید نگاه‌مان به آینده باشد.

به گزارش " ایلنا " ازساری، " علی بابایی کارنامی " در گفتگویی اختصاصی اظهار کرد: تا زمانی که فرهنگ کار در جامعه اصلاح نشود به سعادت و توسعه همراه با عدالت دست نخواهیم یافت.

قائم مقام وزیرتعاون، کار ورفاه تامین اجتماعی تاکید کرد: برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب در حال و آینده فرهنگ جامعه باید متحول گردد.

وی تصریح کرد: در روابط کارگر و کارفرما اگر با استفاده از آموزه‌های دینی عمل کنیم و به مشارکت اجتماعی توجه شود، قطعا به برآیندمطلوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به کاستی‌های بخش تعاون گفت: تعاون می‌تواند بخش عدالت گرایانه خصوصی سازی را محقق نماید.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که خصوصی سازی در دولت سابق ناچیز بوده است و روند واگذاری‌ها بیشتر به شبه دولتی‌ها صورت گرفته است.

" بابایی کارنامی " با بیان اینکه متاسفانه بخش خصوصی نتوانسته به رشد خوبی برسد، گفت: اگر در روند واگذاری‌ها، بخش خصوصی و تعاونی در کنار هم رشد کنند می‌توانیم به اهداف مورد نظر که‌‌ همان عدالت اجتماعی و تو سعه است، برسیم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: اقتصاد استان باید به سمت خصوصی سازی حرکت کند تا رشد اقتصادی تحقق یابد.

بابایی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در مازندران، تقویت تشکل هاست، افزود: باید به تشکل‌ها به دیده احترام نگاه شود و وظیفه ما در حوزه کار نیز، حراست از تشکل‌ها است.

وی درپایان این گفتگوتاکید کرد: ما نیازمند رشد خصوصی‌سازی واقعی و تقویت تعاونی‌ها هستیم، و اگر بخش تعاون فراموش شود شاهد اافزایش فاصله طبقاتی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز