خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه آزاد قائمشهر خبرداد:

پذیرش دانشجو در ۱۰۰ رشته دانشگاه آزاد قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۶۴

معاون آموزشی دانشگاه آزاد قائمشهر از پذیرش دانشجو در بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی این واحد دانشگاهی خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد قائمشهر از پذیرش دانشجو در بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، مهرداد متانی افزود: این واحد دانشگاهی با داشتن ۷۵ هزار هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی و همچنین ۳۲۰ عضو هیئت علمی تمام وقت و داشتن رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان آماده پذیرش دانشجو بدون آزمون است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد قائمشهر با اشاره به فعالیت‌هایی که برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی در واحد صورت گرفته است، اظهار داشت: این واحد دانشگاهی در حال حاضر دارای ۳۵ آزمایشگاه و هفت کارگاه تخصصی در زیر گروه‌های عمران، معماری، مکانیک، برق و الکترونیک، شیمی، معدن، شیلات، دامپروری، زیست‌شناسی، میکروبیولوژی و زراعت و سه لابراتوار مجهز زبان انگلیسی است.

وی ادامه داد: سرویس‌دهی آزمایشگاه پیشرفته و مجهز شیمی با دستگاه‌های GC - MS، جذب اتمی، FTIR در سطح منطقه و کشور نیز از افتخارات این واحد دانشگاهی است.

متانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در قالب سه کتابخانه در دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی و علوم انسانی ارائه خدمات می‌کنند، گفت: کتابخانه‌های این واحد با بیش از ۱۳۴ هزار جلد و ۴۷ هزار عنوان کتاب فارسی و لاتین بالغ بر ۱۰ هزار جلد کتاب مرجع، بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پایان‌نامه، ۳۷۰ طرح پژوهشی و حدود ۶۰۰ CD توانسته است یکی از غنی‌ترین و پر محتوا‌ترین کتابخانه‌های منطقه را به لحاظ منابع و مدارک موجود در فضایی به وسعت بیش از یک هزار و ۶۰۰ متر مربع فراهم آورد.

وی همچنین از راه‌اندازی کتابخانه مرجع و دیجیتال در مساحتی حدود ۴۰۰ متر مربع خبر داد.

متانی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۴۵۰۴۵-۰۱۲۳ تماس بگیرند و در صورت مراجعه حضوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه واقع در جاده نظامی ساختمان ولایت مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز