خبرگزاری کار ایران

ئیس اداره اوقاف و امور خیریه ‌بابلسر و فریدونکنار:

نخستین پروژه عمرانی موقوفه در بابلسر احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۷

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ‌بابلسر و فریدونکنار از احداثپروژه ۱۶ واحدی موقوفه صنور روزی‌مند در این شهرستان ‌خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ‌بابلسر و فریدونکنار از احداثپروژه ۱۶ واحدی موقوفه صنور روزیمند در این شهرستان ‌خبر داد و گفت: این پروژه نخستین پروژه عمرانی موقوفه در بابلسر است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌ کناری در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: وقف بزرگ‌ترین خادم ملت و جامعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فردی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است که عدالت اجتماعی را به ثمر می‌آورد و توسعه مراکز علمی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تدوین و به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: آرامش بهاری، طرح نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی، سوگواره یاس نبوی، درس‌های مهربانی و ضیافت الهی از جمله این طرح‌ها است که در ایام مختلف سال اجرا می‌شود.

سیفی کناری با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با در نظر گرفتن بسته‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ وقف در مدارس ابتدایی و راهنمایی این دو شهرستان اقدام می‌کنند، افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ وقف در سطح جامعه نیازمند تعامل و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی هستیم.

وی به پروژه عمرانی موقوفه صنور روزیمند شهرستان بابلسر اشاره کرد و گفت: پروژه ۱۶ واحدی موقوفه نخستین پروژه عمرانی شهرستان بابلسر است که تاکنون حدود ۹۰ درصد از کارهای آن انجام شده است.

این مسئول با تاکید بر اخذ سند موقوفات اذعان داشت: زمانی موقوفات ارزش دارند که سند وقفی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز