خبرگزاری کار ایران

شهردار آمل خبرداد:

دفن روزانه ۱۰۰ هزار لیتر پساب‌‌های صنعتی در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۳

جمع‌آوری منظم و روزانه زباله‌ها از درب منازل و انتقال آن به سایت دفن زباله عمارت با برنامه ریزی‌های منظم با مدیریت سازمان پسماند شهرداری در حال انجام است.

شهردار آمل از دفن یکصد هزار لیتر پساب‌های صنعتی از این شهرستان و شهره‌های اطراف آمل خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در بازدید می‌دانی سایت دفن زباله عمارت به اتفاق سرپرست فرمانداری ویژه آمل، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهری با بیان اینکه شهرداری آمل به عنوان یکی از نهادهای خدمات‌رسان وظایف بسیاری بر عهده دارد، یادآور شد: چگونگی انجام کارهای از سوی این سازمان با رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری نسبت مستقیم دارد.

وی با تاکید براینکه چندین سال ساماندهی سایت دفن زباله و جمع‌آوری پساب‌های صنعتی از دغدغه شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است، اذعان داشت: در این سایت روزانه یکصد هزار لیتر پساب‌های صنعتی و ۲۵۰ تن زباله خانگی از شهرستان و اطراف شهرهای آمل و ۶۲ روستاهای این شهر و همجوار جمع‌آوری می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه هم‌اکنون سایت دفن زباله عمارت دیگر ظرفیت برای دفن زباله را ندارد و این خطری جدی برای سلامت انسان‌ها و محیط زیست به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مکانی جدید برای دفن زباله در نظر گرفته شود که این مهم یاری مسئولین استانی و کشوری را می‌طلبد تا مشکل زباله شهر آمل و شهرهای همجوار آن رفع شود.

خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز بر ساماندهی نحوه دفن پسماندهای شهری تاکید کرد و گفت: جمع‌آوری منظم و روزانه زباله‌ها از درب منازل و انتقال آن به سایت دفن زباله عمارت با برنامه ریزی‌های منظم با مدیریت سازمان پسماند شهرداری در حال انجام است.

وی افزود‌: به دلیل پر شدن ظرفیت سایت دفن زباله عمارت و بحرانی بودن وضعیت آن رایزنی‌های بسیاری با مسئولین استانی و کشوری صورت گرفته تا زمینی مناسب برای محل دفن جدید در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز