خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

افزایش ۱۰ درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از افزایش ۱۰ درصدی ثبت قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از افزایش ۱۰ درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد افزود: تمام تلاش ما، بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به کمبود بودجه و اعتبارت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در دولت جدید تصمیم گرفته شد تا پروژه‌های نیمه‌تمام را کامل کنیم و سرمایه‌ها و اعتبارات را بیشتر، در این زمینه متمرکز کنیم.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: انجام خدمات، وظیفه و تکلیف است و توازن در شهرک‌های صنعتی، در زمینه تخصیص بودجه برای ما مهم است.

وی بیان داشت: تاکنون بیش از یکهزار و ۴۰۰ هکتار از زمینهای شهرک‌های صنعتی استان دارای سند شده‌اند و ۶۰۰ هکتار نیز سند تفکیکی دریافت نموده‌اند.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد در ثبت شرکت‌ها قرار دارد ابراز داشت: تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌دهد به خود سرمایه‌گذاران واگذار می‌‌شود و در واقع، اجرای امور شهرک‌ها توسط سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه روند عقد قرارداد‌ها در شهرک‌های صنعتی در ۹ ماهه‌ امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است تأکید کرد: دو هزار و ۳۰۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران استان ثبت شده است.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه یکهزار و ۳۰۰ قرارداد در شهرکهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند بیان داشت: کل اعتبارات ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از این رقم ۴۵ درصد مربوط به اعتبارات استانی، ۵۴ درصد اعتبارات از محل منابع داخلی و حدود دو درصد نیز از منابع دیگر است.

وفایی‌نژاد با اعلام اینکه مازندران از جایگاه واقعی صنعت برخوردار نیست اظهار داشت: در مازندران سرانه زمین برای صنعت ۶ متر مربع است اما متوسط سرانه کشوری ۱۵ متر مربع است و بدین معنا است که نیاز به یک جهش بزرگ در حوزه صنعت داریم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت نیازمند نگاه ویژه متولیان امر در بحثتأمین زمین برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در استان هستیم.

وی تصریح کرد: گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است و با انتقال خط گاز به مرزن آباد، پروژه داخلی گاز شهرک صنعتی نیز اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز