خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبرداد:

انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۱۲کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۱۲کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد صادق پهلوان» با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان تابلو بیش از ۸۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح‌ها که در طول سال جاری به مرحله اجرا درآمد، ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسائی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در این طرح‌ها بیش از ۱۱۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۸۲۷ متهم به مواد مخدر شناسائی و دستگیر شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه با اشاره به تخلفات رانندگی در سطح شهرستان از وقوع ۱۳ هزار مورد تخلفات حادثه ساز رانندگی خبر داد و افزود: ۱۲۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف به همراه هزار و ۵۲دستگاه خودرو توقیف شد.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های کنترل نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از پلمپ ۲۶۵ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ پهلوان در ادامه از انهدام ۱۵ باند سرقت خبرداد و افزود: در طول سال جاری کشفیات سرقت در این شهرستان رشد ۲۳ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس را بزرگ‌ترین پشتوانه پلیس در برخورد با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز