خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاداسلامی واحد قائمشهر؛

جشنواره غذای سالم برای حمایت از بیماران سرطانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۴

به همت جمعی از فعالین انجمن امداد به بیماران سرطانی شعبه قائم شهر جشنواره غذای سالم در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.

به همت جمعی از فعالین انجمن امداد به بیماران سرطانی شعبه قائم شهر جشنواره غذای سالم برای حمایت از بیماران سرطانی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، مسئول انجمن امداد به بیماران سرطانی هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن اهداف انجمن، اطلاع رسانی و بالابردن سطح آگاهی افراد جامعه نسبت به بیماری سرطان و حمایت از بنیه مالی این انجمن دانست.

وی گفت: در همین راستا دیگر برنامه‌های این انجمن نمایش فیلم همراه با حضور کار‌شناس و پرسش و پاسخ دربارهٔ این بیماری، ارائه کتاب‌های معتبر منتشر شده توسط انجمن سرطان‌شناسی جهان، معرفی کلینیک تشخیص و پیشگیری نسبت به دونوع بیماری شایع در زنان است.

این مسئول در ادامه به معرفی این انجمن پرداخت و گفت: انجمن مردمی و غیر دولتی امداد به بیماران سرطانی شعبه
قائم شهر از سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرده و بالغ بر ۳۰۰۰ نفر به صورت داوطلبانه عضو هستند و از این تعداد ۳۰۰ نفر فعال است که اکثر این فعالین از دانشجویان و فارغ التحصیلان و خانه‌دار هستند و در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی این انجمن را یاری می‌کنند.

در خاتمه مسئول انجمن امداد به بیماران سرطانی با اشاره به مسئولیت خطیر تربیت و آموزش دانشگاه از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر به جهت در اختیار قرار دادن فضا برای برگزاری این مراسم و اعلام آمادگی برای برگزاری اینگونه مراسمات در آینده درسایت مرکزی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز