خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

تامین اجتماعی وضعیت بیمه کشاورزان را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۰

اداره تامین اجتماعی موظف است تا پایان بهمن ماه جاری وضعیت بیمه کشاورزانی که پروانه فعالیت صنفی دارند را مشخص کند.

معاون فرماندار بابلسر گفت: اداره تامین اجتماعی موظف است تا پایان بهمن ماه جاری وضعیت بیمه کشاورزانی که پروانه فعالیت صنفی دارند را مشخص کند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن‌پور در جلسه کار گروه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل اشتغال‌زایی در مازندران است.

وی با بیان اینکه اغلب فکر می‌کنند مازندران تنها به قطب کشاورزی اختصاص دارد، افزود: این امر را باور نداریم به دلیل ظرفیت بالایی که مازندران دارد می‌تواند در امر صنعت توریستی و صنعت تولیدی نیز قطب شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما بی‌توجهی برخی مسئولان به امر کشاورزی و کشاورزان است، خاطر نشان کرد: شاید در دو سال اخیر بخش کشاورزی رشد خوبی داشته است اما کافی نبوده و مسئولان باید بیشتر به این امر توجه کنند.

محسن‌پور تصریح کرد: ممکن است یک مدیر خیلی توان داشته باشد اما مهم این است که در اجرا چقدر توانسته به مردم خدمت کند.

معاون فرماندار بابلسر متذکر شد: اداره تامین اجتماعی موظف است تا پایان بهمن سال‌جاری وضعیت بیمه کشاورزانی که پروانه فعالیت صنفی دارند را مشخص کند.

وی خطاب به مدیران اذعان داشت: صرف نوشتن صورت‌جلسه و اجرایی نشدن آن، صرف حضور مدیران در جلسات و استماع نظرات کافی نبوده و لازم و ضروری است که مدیران، برنامه و طرح‌های خود را برای توسعه کشاورزی ارائه دهند.

محسن‌پور با بیان اینکه کشاورز تولید می‌کند اما در فروش با مشکل مواجه می‌شود، خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی درست انگیزه برای تولید بیشتر ایجاد کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل صنف یکی از مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند کشاورزان را حمایت کند، گفت: تشکیل صنف منجر به کاهش بسیاری از آسیب‌های تولیدات کشاورزی می‌شود.

معاون فرماندار بابلسر در پایان خاطر نشان کرد: اگر مدیری بتواند نقاط ضعف کشاورز را به نقاط قوت تبدیل کند آن مدیر موفق بوده و شایسته تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز