خبرگزاری کار ایران

مشاور شهردار ساری در امور شوراها خبر داد:

افزایش چشمگیر بودجه شهرداری ساری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۲

بودجه سال آینده شهرداری مرکز استان نسبت به بودجه امسال افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

مشاور شهردار ساری در امور شوراها گفت: با مشارکت اعضای شورای شهر، بودجه شهرداری افزایش چشمگیری یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، محمد حسن محمدی کیادهی در خصوص بودجه سال آتی شهرداری ساری گفت: با تعامل ارزنده شهرداری و شورای شهر ساری همزمان و هماهنگ این دو نهاد در تدوین بودجه گام برمی دارند.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری مرکز استان نسبت به بودجه امسال افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

مشاور شهردار ساری در امور شوراها در خصوص اولویت های این بودجه گفت: اجرای پروژه نیمه تمام اولویت دار، تلاش جهت دریافت بودجه دولتی و جلب سرمایه گذار از جمله اولویت های شهرداری ساری به شمار می رود.

محمدی کیادهی با بیان اینکه در بودجه سال آینده میزان بودجه جاری نسبت به عمرانی منطقی تر می شود افزود: تحول بزرگی که در بودجه سال آتی ایجاد شد این است که همه ساله بودجه شهرداری بر مبنای دریافت و پرداخت نقدی محاسبه می شد اما از سال آینده میزان تعهدات شهرداری نیز در بودجه مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: یعنی شهرداری ساری اگر تا امسال ۵۰ میلیارد تومان تملکات داشت، این رقم در بودجه دیده نمی شد اما از بودجه سال ۹۳ تمام فعل و انفعالات منقول و غیر منقول نیز در بودجه نویسی مورد توجه قرار می گیرد.

مشاور شهردار ساری در امور شوراها با اشاره به ابتکارات شهردار ساری در تدوین بودجه سال آینده اظهارداشت: تا پیش از این شهرداری پس از تدوین بودجه آن را به شورا می فرستاد تا مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی کیادهی افزود: به درخواست شهردار ساری سه عضو شورا به نمایندگی از اعضای شورای شهر در تمامی جلسات تدوین و تنظیم بودجه شرکت می کنند تا همزمان نظرات شورا نیز در نگارش بودجه مورد توجه قرار گیرد با این ابتکار عمل شهردار ساری تدوین بودجه سریع تر انجام می شود و به تعبیری دوباره کاری ایجاد نمی شود.

وی میزان تحقق بودجه سال جاری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به تنگناهای مالی ایجاد شده در کل کشور که مردم و دستگاه های دولتی را با مشکلات شدیدی مواجه کرد مردم ساری در همکاری با شهرداری بیش از آنچه انتظار می رفت عمل کردند و این فرصت را به خادمان خود دادند تا بیش از پیش در خدمت شهر و شهروندان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز