خبرگزاری کار ایران

سرپرست بخشداری بهنمیر خبرداد:

احداثبزرگ‌ترین خانه سالمندان کشور در بهنمیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۱

بزرگ‌ترین خانه سالمندان کشور توسط خیر بهنمیری در حال احداثاست که تا پایان سال جاری به بهره‌داری می‌رسد.

سرپرست بخشداری بهنمیر گفت: بزرگ‌ترین خانه سالمندان کشور توسط خیر بهنمیری در حال احداثاست که تا پایان سال جاری به بهره‌داری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، مصیب میررمضانی در نشست با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بهنمیر با بیان اینکه بخش بهنمیر دارای ظرفیت بالا در ایجاد فضاهای مناسب برای بانوان زحمت‌کش است اظهار داشت: این بخش با داشتن اراضی زراعی و باغی و کشت توت فرنگی حرف نخست را در کشور می‌زند.

وی افزود: علی رغم اینکه شهر بهنمیر قدمت زیادی ندارد اما با همت شورای شهر و شهرداری تاکنون اقدامات زیادی در آن انجام شده است.

سرپرست بخشداری بهنمیر با بیان اینکه آموزش خانواده‌ها توجه شود گفت: با آموزش خانواده‌ها می‌شود از بسیاری معضلات از جمله مشکل طلاق که امروزه در کشور ما بسیار رایج شده است، جلوگیری کرد.

میررمضانی از احداثخانه سالمندان در این شهر خبر داد و گفت: یکی از خیران بخش بهنمیر با سرمایه شخصی خود تصمیم به احداثخانه سالمندان کرده است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان برای این خانه هزینه شده است، گفت: این خانه یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های سالمندان کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: خیر این پروژه تصمیم گرفته است بعد از بهره‌برداری ۱۰ روز از ماه را به صورت رایگان در اختیار دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد قرار داده تا افرادی که بودجه کافی برای استفاده از خانه سالمندان را ندارند به این مکان مراجعه کرده و به طور رایگان از امکانات آن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز