خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

یک‌هزار روحانی معارف دینی را در مدارس مازندران ترویج می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۶

روحانیان از طریق مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن، درصدد جلوگیری از رسوخ این جریانات در نهاد جمعیت دانش آموزی هستند.

۵۲۴ مبلغه زن و ۴۸۲ روحانی مرد برای تبلیغ و ترویج معارف دینی به مدارس اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم کاوه رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش مازندران گفت: این تعداد افراد شامل ۵۲۴ مبلغه زن و ۴۸۲ روحانی مرد بوده که برای تبلیغ و ترویج معارف دینی به مدارس اعزام شدند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در چهار هزار مدرسه استان نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می‌گردد که مورد استقبال بسیار دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است.

کاوه با اشاره به ظهور فرقه‌های دروغین و انحرافی در بین آحاد جامعه، تصریح کرد: روحانیان از طریق مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن، درصدد جلوگیری از رسوخ این جریانات در نهاد جمعیت دانش آموزی هستند.

وی بیان داشت: ۱۶۰ روحانی مبلغ نیز برای تبلیغ ماه محرم و صفر به مدارس مازندران اعزام شدند.

مسئول همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه استقبال دانش آموزان از روحانیان در مدارس بسیار اثرگذار است، اظهار داشت: این افراد نقش اثرگذاری در پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان داشته و دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز