خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

فرودگاه‌های استان مازندران، نیازمند توجه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۶۰

علیرغم اقدامات خوبی که برای توسعه این فرودگاه‌ها صورت گرفته، اما هنوز هیچ کدام در طراز یک فرودگاه بین المللی با رعایت استانداردهای روز دنیا نیستند.

سالن همایش فرودگاه نوشهر با حضور استاندار مازندران، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این مراسم، گفت: همه مردم و مسوولان باید برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه همه افراد توانمند در آبادانی و توسعه استان نقش آفرین هستند، بیان داشت: مردم ما‌‌ همان گونه که در انتخابات ۲۴ خرداد، مشارکت سیاسی گسترده‌ای داشتند، باید در مسایل اقتصادی نیز حضوری فعال و تاثیر گذار داشته باشند.

فلاح عزم مسوولان استان را برای جلب و حمایت سرمایه گذاری راسخ اعلام کرد و افزود: در همین مدت کوتاه فعالیت دولت تدبیر و امید به جهت اقدامات سازنده و مثبت دولت، شاهد حضور و استقبال چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استان هستیم.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ۳ فرودگاه در استان، اظهار داشت: علیرغم اقدامات خوبی که برای توسعه این فرودگاه‌ها صورت گرفته، اما هنوز هیچ کدام در طراز یک فرودگاه بین المللی با رعایت استانداردهای روز دنیا نیستند.

وی با اشاره به موقعیت ویژه اقتصادی و گردش‌گری مازندران، تاکید کرد: می‌بایست در سطح ملی، توجه ویژه‌ای به فرودگاه‌های این استان صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان، ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، گفت: فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی، مجاهدانه به مردم خدمت رسانی می‌کنند که شایسته تقدیر فراوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز