خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبر داد:

دعوت سرمایه‌گذاران در هفت نقطه شهر آمل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۵۵

برای سرمایه‌گذاری در هفت نقطه شهر آمل از سرمایه‌گذاران دعوت شده است. / شهر آمل در بخش‌هایی زباله، بازیافت و خصوصی‌سازی نیاز به ارائه راهکار و پیشنهاد دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبرداد: برای سرمایه‌گذاری در هفت نقطه شهر آمل از سرمایه‌گذاران دعوت شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، رئیس شورای اسلامی شهر آمل صبح امروز در نشست صمیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعضای شورای شهر آمل یادآور شد: شهر آمل در بخش‌هایی زباله، بازیافت و خصوصی‌سازی نیاز به ارائه راهکار و پیشنهاد دارد.

خسرو ابراهیم‌زاده تاکید داشت: در این راستا باید از تجربیات شورای اسلامی شهر تهران برای پیشرفت و توسعه شهر آمل استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر آمل در ادامه این نشست با تاکید براینکه شهرها نیاز به مدیریت واحد دارد، ابراز داشت: شورا یک نهاد نوپاست که مرحله گذار را طی کرده تا به مرحله ثبات برسد.

سیدمحمد پژومان بیان کرد: معتقدم در نظام سیاسی شورا را یک طفل ناخوانده می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز مدیریت واحد شهری است، تصریح داشت: توانمندی شورا‌ها در شهرهای سراسر کشور در نهایت با تصمیم اصلی و نهایی فرمانداری‌ها روبه‌رو می‌شود و به دلیل عدم هماهنگی بین این دو با مشکلاتی روبه‌رو شویم.

پژومان با تاکید بر اینکه مشکلات ابلاغ حکم شهردار و اینکه به نوعی نقش شوراها و عملکرد آنها را کمرنگ می‌کند نیز دیده می‌شود، یادآور شد: اینکه گفته می‌شود شورا دارای اختیارات کامل است ولی در عمل اینگونه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز