خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در رزمایش طرح زمستانه خبرداد:

آمادگی کامل راه و شهرسازی مازندران در عملیات راهداری زمستانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در رزمایش طرح زمستانه از آمادگی کامل راه و شهرسازی مازندران درعملیات راهداری زمستانی خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در رزمایش طرح زمستانه جهت اعزام ماشین آلات راهداری، گشتهای پلیس راه و گروه‌های امدادی همچون هلال احمر، اورژانس به محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران در خصوص ایمنی راه‌ها در فصل زمستان عنوان کرد: راهدار سفیر آرامش جاده هاست و در ذهن خود چیزی به جز خدمت به همنوع و رفاه و آسایش آن نمی‌اندیشید.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در حاشیه این رزمایش عنوان کرد: راهداری عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ایثارگری است که رضایت خدای سبحان و خشنودی و آسایش خاطر همه انسان‌هایی که در گذر شریان‌های حیاتی کشور یعنی(راه) در حال عبور و مرور هستند را همواره در اندیشه پاک و بی‌آلایش خود قرار داده است.

اسد در خصوص عملیات راهداری زمستانی اظهار داشت: منظور از راهداری زمستانی، کلیه فعالیت‌ها و اقداماتی است که در مقابله با برف، یخ، کولاک و بهمن در مناطق برفگیر، یخبندان – کولاک گیر راه‌ها به وسیله نیروهای راهدار و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات خاص راهداران زمانی انجام می‌شود تا راه برای تردد وسایل نقلیه باری و مسافری آماده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به آمادگی کامل راه و شهرسازی استان درعملیات راهداری زمستانی سال جاری افزود: ذخیره سازی نمک به میزان کافی، تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس و… از جمله اقدامات درخور توجه این اداره کل در طرح عملیات راهداری زمستانی امسال است.

گفتنی است در طول ۱۰۱۵۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۰ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت کرده که ۲۹۱ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۵۰۰ کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز