خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندارن خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ «همیار انرژی» در هشت محور استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۳

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندارن ازبرگزاری همایش بزرگ «همیار انرژی» در هشت محور استان مازندران خبرداد.

مصطفی عابدی، معاون آموزش متوسطه گفت: آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی در جامعه آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون آموزش متوسطه با اشاره به تفاهم نامه بین آموزش و پرورش با شرکت‌های گاز و برق، اظهار داشت: همکاری آموزش و پرورش با این شرکت‌ها ادامه می‌یابد تا اهداف طرح مهم «همیار انرژی» تحقق یابد. در این راستا، همایش‌هایی در سراسر استان به همت شرکت توزیع برق استان برگزار شد و معلمان دروس کار و فن آوری(حرفه و فن)، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: اکنون شرکت گاز در هفت محور استان به برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت این معلمان مبادرت ورزیده است. کلاس‌های آموزش مدیریت مصرف انرژی در شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر و ساری دایر می‌شود.

عابدی در پایان گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته، همایشی در اردوگاه دانش آموزی بادله دایر شد و مدرسین شرکت گاز استان، دیدگاه‌ها و توصیه‌های خود را در زمینه مصرف بهینه گاز، شیوه‌های جلوگیری از خطرات احتمالی آن و چگونگی محاسبه بهای گاز مصرف شهروندان ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز