خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران:

نرخ تورم در استان مازندران روند کاهشی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۶

خوشبختانه نرخ تورم در استان روند کاهشی دارد و آرامش در بازار ایجاد شده است. / چشم انداز توسعه استان با محوریت بخش کشاورزی، صنعت و خدمات حول محور گردشگری تهیه شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: یکی از مهم ترین اقدامات ما پس از شروع فعالیت، تلاش برای مهار تورم بود که خوشبختانه نرخ تورم در استان روند کاهشی دارد و آرامش در بازار ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی احسانی در نشست خبری با اشاره به اینکه پی گیری سند آمایش استان دیگر دستور کار مهم معاونت برنامه ریزی استانداری می باشد، بیان داشت: چشم انداز توسعه استان با محوریت بخش کشاورزی، صنعت و خدمات حول محور گردشگری تهیه و در جلسات شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید.

وی افزود: در سند چشم انداز استان آمده است «مازندران استانی پیشرفته وپایدار، نماد اقتصاد - جامعه شبکه‌ای و دروازه فراملی شمال ایران با ساختار مستحکم محیط زیست زاینده و پویا، اقتصاد چندبعدی دانش‌بنیان به محوریت منابع طبیعی و کشاورزی پایدار حامی امنیت غذایی کشور، صنعت مدرن، خدمات برتر با تاکید برگردشگری، نظام فرهنگی و اجتماعی منسجم و با کیفیت در بستری از ساختار فضایی شبکه‌ای با مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه، مبتنی بر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است.»

احسانی تلاش برای جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی و فاینانس پروژه ها برای تامین و تجهیز منابع را دیگر برنامه های مهم معاونت برنامه ریزی استانداری دانست و ادامه داد: رسانه ها در این حوزه و ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و به ما کمک کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران از ورود به ۱۲ حوزه توسعه ای استان جهت بهره برداری از آنها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز