خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سوادکوه و قائم شهر در مجلس:

آموزش در تعاون باید بیش از پیش دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۳۶

دغدغه ما اشتغال است و اعتقاد داریم تمام مشکلات موجود در جامعه به اشتغال حل خواهد شد. / برای تقویت اقتصاد در تعاون باید به توسعه آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سید هادی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه جلسه بررسی مشکلات تعاونگران سوادکوه طی سخنانی گفت: اقتصاد ما به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده است و سهم اقتصاد بخش تعاون باید به ۲۵ درصد رسیده باشد ولی تنها ۴ تا ۶ درصد را اشغال کرده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با تأکید بر اینکه برای تقویت اقتصاد در تعاون باید به توسعه آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم افزود: نباید نسبت به دغدغه‌ها بی‌تفاوت بود.

سید هادی حسینی خاطرنشان کرد: آموزش در تعاون باید بیش از پیش دنبال شود و توجه به این مهم باعثمی‌شود مشکلات داخلی تعاونی‌ها کمتر شود.

وی افزود: رفتار ما در بانک‌ها و دستگاههای اجرایی باید با هدف کمک باشد و در واقع نباید وقتی کاری را برای تولید انجام می‌دهیم به محض شروع کار از آن درخواست سودهای کلان کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود: دغدغه ما اشتغال است و اعتقاد داریم تمام مشکلات موجود در جامعه به اشتغال حل خواهد شد و در این زمینه هیچ محدودیتی برای کارآفرینان نداریم و تمام وقت در اختیار این عزیزان هستیم.

وی در پایان افزود: بسیاری از مشکلات با همت بیشتر و کار جمعی بدست خودمان حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز