خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران خبرداد:

ایجاد ریل از ساری تا غرب مازندران / اتمام طرح مطالعاتی احداثآزاد راه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۱

برای توسعه مازندران نیاز است برخی پروژه‌های به زمین‌مانده مازندران را به اتمام برسانیم. / برای توسعه حمل و نقل نیاز به همکاری مسئولان راه و شهر سازی مازندران است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: باید تلاش کنیم حماسه اقتصادی که مدنظر رهبر انقلاب اسلامی است در کشور تحقق یابد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: برای توسعه مازندران نیاز است برخی پروژه‌های به زمین‌مانده مازندران را به اتمام برسانیم.

وی یکی از موضوعات مهم استان را بحثآمایش سرزمین عنوان کرد و گفت: در آمایش سرزمین کلان‌نگری مطرح است و کسانی که دل در گروی این نظام و انقلاب دارند باید برای تحقق این موضوع همکاری مناسبی داشته باشند.

نبیان یکی از مباحثمهم مازندران را تغییر رویکرد در حمل و نقل اعلام کرد و اذعان داشت: برای توسعه حمل و نقل نیاز به همکاری مسئولان راه و شهر سازی مازندران است.

معاون عمرانی استاندار مازندران توسعه ریلی استان را از دیگر برنامه‌های این معاونت اعلام کرد و بیان داشت: ایجاد ریل از ساری تا غرب مازندران در دستور کارم قرار می‌گیرد که با ایجاد حمل و نقل ریلی بخش مهمی از ترافیک مازندران تا گیلان برطرف می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد آزاد راه در شهرهای مازندران خبر داد و افزود: طرح مطالعاتی احداثآزاد راه در مازندران به اتمام رسیده است.

نبیان دیگر دغدغه جدی مازندران را ساماندهی زباله در این استان اعلام کرد و گفت: برای رفع مشکل زباله نیاز به عزم جدی است و شهرهای که در امر زباله با مشکل جدی مواجه هستند برای رفع مشکل باید از طریق وزارتخانه مشکلشان حل و فصل شود.

معاون عمرانی استاندار هم چنین بر هویت‌بخشی به شهرهای مازندران و استفاده از الگوی معماری ایرانی اسلامی در شهر‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز