خبرگزاری کار ایران

از سال ۹۰تا کنون؛

۷مدرسه شهرستان نکا مقاوم سازی و بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۳

یکی از محوری ترین برنامه های آموزش وپرورش نکا را توسعه، فضاسازی، مقاوم سازی و بهسازی مدارس شهرستان است.

یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش وپرورش نکا را توسعه، فضاسازی، مقاوم سازی وبهسازی مدارس شهرستان می‌باشد.

به گزارش ایلنا از نکا، اصغر کارگر در حاشیه مانور زلزله، از موثر‌ترین برنامه‌های راهبردی آموزش وپرورش در مقابله با بلایای طبیعی همچون زلزله را ایمن سازی ومقاوم سازی مدارس برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا، هدف از اجرای این مانور را افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در مباحثزلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های سریع و صحیح در برابر آن آشنایی دانش‌آموزان با راهکارهای زلزله و چگونگی مقابله با آن جهت ایجاد آرامش روانی دانش‌آموزان نسبت به پدیده‌های طبیعی عنوان کرد.

کارگر یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش نکا را توسعه، فضاسازی، مقاوم سازی و بهسازی مدارس شهرستان دانست.

مدیر آموزش و پرورش نکا تصریح کرد: هم اکنون در این شهرستان ۱۸۷ مدرسه با ۸۵۱ کلاس درس وجود دارد که ۱۷هزار و ۲۶۸ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

وی اذعان داشت: از سال ۹۰تا کنون ۷مدرسه شهرستان مقاوم سازی و بهسازی شد.

کارگر یکی از روش‌های تامین و نوسازی مدارس را فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز در شهرستان نکا دانست که در سال‌های اخیر در نکا مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز