خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

بررسی آسیب‌شناسی خوشه ادوات کشاورزی جویبار در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۲

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران، از بررسی آسیب شناسی توسعه خوشه های صنعتی در ایران و خوشه ادوات کشاورزی جویبار، خبر داد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بررسی آسیب‌شناسی توسعه خوشه‌های صنعتی در ایران و خوشه ادوات کشاورزی جویبار، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، نیما دارایی گفت: به‌منظور توسعه همکاری علمی و پژوهشی و ارتباط نزدیک در حوزه دانشگاه و صنعت و شناسایی دانشجویان مستعد در زمینه‌های مرتبط با صنعت و تولید و در راستای استفاده از نظرات این قشر تحصیلکرده، پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا در راستای عارضه یابی و حل مشکلات صنایع کوچک، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ششمین جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویی در مقطع کار‌شناسی ارشد با موضوع آسیب‌شناسی توسعه خوشه‌های صنعتی در ایران و خوشه ادوات کشاورزی جویبار، برگزار شد.

دارایی اظهار داشت: این جلسات بمنظور تبادل اطلاعات و نظرات علمی بین دانشجویان و مدیران و کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی، در جهت استفاده بهینه از آخرین دستآوردهای علمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون، این شرکت از ۶ پایان نامه دانشجویی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا، حمایت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز