خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

پروژه‌های فاقد اصول فنی متوقف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۴۲

به محض اتمام بعضی پروزه ها چند طرح و برنامه جدید را کلید می‌زنیم تا گام‌های بلندتری برای توسعه ساری برداشته شود.

شهرداری ساری و معاون فنی عمرانی با بازدید از چند پروژه بر ضرورت رعایت کامل اصول فنی در اجرای آن‌ها تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری شهردار ساری در بازدید از نحوه احداثکانال در ساری کنار و آسفالت خیابان‌های دانش، فلسطین، کوچه گلستان و می‌ان‌گذر سی متری و نیز دور برگردان کمربندی شمالی بیان داشت: رعایت اصول فنی در اجرای پروژه‌ها یک ضرورت خدشه‌ناپذیر است و هر جا که در اجرای پروژه‌ای این اصول خدشه‌دار شود آن را متوقف می‌کنیم.

شهردار ساری با اظهار رضایت از نحوه پیشرفت پروژه‌ها خاطرنشان کرد: به محض اتمام این پروژه‌ها چند طرح و برنامه جدید را کلید می‌زنیم تا گام‌های بلندتری برای توسعه ساری برداشته شود.

وی درباره دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی و دریافت بودجه این وزارتخانه برای تکمیل کمربندی شمالی تصریح کرد: مدت‌ها در انتظار بودجه‌ای بودیم که اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران برای نهایی شدن این پروژه باید پرداخت می‌کرد تا اینکه سرانجام پس از دیدار با وزیر راه و شهرسازی این بودجه اختصاص یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز