خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان؛

یادواره شهدای بهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۵

هفتمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با سخنرانی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در مصلی جمعه بهشهر برگزار می شود.

فرماندار بهشهر گفت: هفتمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با سخنرانی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری اول دی ماه امسال در مصلی جمعه بهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ‌محمدتقی نورزاد در جلسه ستاد برگزاری این یادواره در فرمانداری بهشهر اظهار کرد: ‌کمیته‌های تعیین شده برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته‌تر این مراسم، در حال تلاش و برنامه ریزی هستند.

وی بیان کرد: ‌ برپایی نمایشگاه کتاب، بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های سیاسی با محوریت دفقاع مقدس، از جمله برنامه‌های جانبی این یادواره شهداست.

فرماندار بهشهر افزود: ‌ بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد، از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره است که با حضور مسوولین شهری و استانی و همزمان با برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی‌نژاد، افتتاح خواهد شد.

نورزاد ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار بوده که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه گر این فرهنگ میان مردم به ویژه نسل جوان باشد.

فرماندار بهشهر افزود: نباید بگذاریم شهید و شهادت تبدیل به کتیبه‌هایی شود و عده‌ای آگاهانه و از روی غرض ورزی، این فرهنگ اصیل را به صفحات تاریخ بسپارند.

نورزاد ادامه داد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، جانانه استقلال و آزادی خود را که به برکت انقلاب کسب کرده بودند، تثبیت و مستحکم کردند و با توجه به اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس در مقابل ۶۴ کشور ایستادگی کرد، ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت: شهدا و ایثارگران از ارزش وجایگاه والایی در جامعه برخوردار بوده و امروز هرچه از عزت و بزرگی در کشور وجود دارد از وجود ایثارگران، شهدا و جانبازان است.

نورزاد از دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه اصیل انقلاب اسلامی نام برد و افزود: شهدا نیز جزو سرمایه‌های زنده و جاودانه ملت و نظام هستند که باید ایثار، فداکاری و رشادت‌های آن‌ها پاس داشته شده تا روح فداکاری، وفاداری و ایثار به عنوان یک ارزش حفظ و در جامعه اسلامی ایران ماندگار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز