خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

امکانات لازم برای برگزاری رقابت های کشتی شهید هاشمی ن‍ژاد فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۱

برگزاری ۱۰ دوره از این رقابت ها نشان داد، در بهشهر همت فراوانی برای میزبانی شایسته از این رقابت ها وجود دارد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات لازم برای برگزاری مطلوب یازدهمین دوره رقابت های کشتی شهید هاشمی ن‍ژاد فراهم می شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی در جلسه ستاد هماهنگی این رقابت ها در فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد: برگزاری ۱۰ دوره از این رقابت ها نشان داد، در بهشهر همت فراوانی برای میزبانی شایسته از این رقابت ها وجود دارد که امید می رود نتیجه این تلاش ها، رشد و گسترش هر چه بیشتر کشتی باشد.

وی بیان کرد: این رقابت ها در سالن جدید شهید هاشمی ن‍ژاد برگزار می شود و انتظار داریم در روزهای باقیمانده تا آغاز رقابت ها شاهد تکمیل ساخت این پروژه ورزشی باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ۱۸ سال از آغاز ساخت این طرح ورزشی می گذرد و طولانی شدن این سالن زیبنده نام بهشهر و شهید هاشمی نژاد نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه از آمادگی این اداره کل برای برگزاری مطلوب مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد خبر داد.

احمد سعادتمند اظهار کرد: به رغم تلاش فراوانی که پیمانکار مجموعه برای تکمیل آن انجام می دهد، مهیا نبود سیستم های گرمایشی تا زمان آغاز مسابقات، یکی از دغدغه های مسوولین برگزار کننده است که حل این مشکل نیازمند مضاعف مسوولین شهرستانی است.

وی بیان کرد: در ابتدا قرار بود در این مکان، استخر ساخته شود اما پس از تغییردر طرح، احداثسالن ورزشی برای ورزش های توپی جایگزین شد تا مشکل کمبود فضای ورزشی سرپوشیده بهشهر برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: به دلیل اهمیت مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد و زمان اندک پیمانکار برای تکمیل سالن، این مسابقات در سالن جدید برگزار می شود و پس از آن مراحل باقیمانده تکمیل آن اجرا خواهد شد.

سعادتمند از مسوولین بهشهری خواست به دلیل حضور تیم های خارجی و استان های برتر کشتی کشور، توجه ویژه ای به تامین امنیت مسابقات داشته باشند.

فرماندار بهشهر نیز در این جلسه گفت: برگزاری رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد یکی از نشانه های تلاش خستگی ناپذیر مسوولان بهشهری برای فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت کشتی شهرستان است.

محمدتقی نورزاد اظهار کرد: با همت عالی و شبانه روزی مسوولان هیات کشتی و دیگر اعضای ستاد شامل مسوولان شهرستانی، شاهد حضور تیم های قدرتمند داخلی و خارجی در این رقابت ها هستیم.

وی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر احداثزیرساخت های مناسب ورزشی تاکید داشته و نسبت به فراهم آوردن آن در شهرها و روستاهای مختلف اهتمام ورزیده است.

رییس هیات کشتی بهشهر نیز در این جلسه گفت: به آن که زمان اندکی تا آغاز مسابقات باقی مانده است اما تاکنون هیچ اعتباری در اختیار ستاد برگزاری این مسابقات قرار نگرفت.

شهرام جعفری اظهار کرد: در کشور رقابت های مشابه این مسابقات با بودجه های چند برابر مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد برگزار می شود و انتظار می رود مسوولین استانی و شهرستانی، توجه ویژه ای به این رقابت ها داشته باشند.

وی بیان کرد: افتخار این رقابت ها متعلق به همه بهشهر است اما متاسفانه برخی از کسانی که وعده کمک به این رقابت ها را داده بودند تاکنون به آن عمل نکرده و هیات کشتی بهشهر را با مشکل مواجه کرده اند.

یازدهمین دوره رقابت های کشتی شهید هاشمی نژاد با حضور ۱۵ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز