خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر خواستار شد:

به ظرفیت های گردشگری بهشهر توجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۹

در بهشهر امکانات و قابلیت های گردشگری فراوانی وجود دارد که اگر به طور صحیح از این امکانات استفاده شود، بخش زیادی از مشکل بیکاری جوانان شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندار بهشهر گفت: توجه به ظرفیت های گردشگری و تفریحی منطقه و استفاده مطلوب از سرمایه بخش خصوصی، زمینه ایجاد تحول اقتصادی در شهرستان و بازگشت رونق به زندگی مردم را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نورزاد در جلسه ای که با سرمایه گذاران بخش خصوصی صنعت گردشگری در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: در بهشهر امکانات و قابلیت های گردشگری فراوانی وجود دارد که اگر به طور صحیح از این امکانات استفاده شود، بخش زیادی از مشکل بیکاری جوانان شهرستان برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت تله کابین که مورد نظر سرمایه گذاران است با توجه به زیبایی های طبیعی فراوان و چشم اندازهای مطلوب، خواهد توانست زمینه جذب هر چه بیشتر گردش گر را به این شهر فراهم کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بهشهر سرشار از برکت و جاذبه‌های توریستی منحصر بفرد است، که باید برای استفاده بهینه از این فرصت های مناسب، برنامه ریزی کرد.

" ‌احمد علی مقیمی " ‌اظهار کرد: بهشهر سرزمینی با نشانه‌های فراوان از عظمت انسان‌هایی است که در این سرزمین زیسته و آثار ارزشمندی از خود به جا گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه داشته‌ها و میراثگذشته، راه مسیر آینده را روشن می‌کند، افزود: در بسیاری از بخش‌ها، اصول بهره‌برداری بهینه از منابع، نادیده گرفته شد و در این شرایط نمی‌توان با نوآوری، رهبری توسعه اقتصادی را بر عهده گرفت.

عضو کمیسیون عمرانمجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد ظرفیت های مناسب در حوزه گردشگری با توجه به زیرساخت های لازم در بهشهر می تواند مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهد.

مقیمی از توافق با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداثتله کابین در منطقه گردشگرپذیر عباس آباد خبر داد و گفت: ‌این طرح بزرگ به طول ۲و نیم کیلومتر با گذر از جنگل های منطقه احداثشده و فاز اول آن تا ۱۸ ماه آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح تلاش می شود هیچ درختی بدون نظر کارشناسانه منابع طبیعی قطع نشده و از ورود به محدوده منطقه تاریخی عباس آباد نیز جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز