خبرگزاری کار ایران

جهت حفظ ایمنی صورت گرفت؛

استقرار ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی در محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۵

۳۳ اکیپ راهداری با امکانات و تجیهزات موجود در سطح محورهای کوهستانی و برفگیر استان مستقر شدند.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از آمادگی راهداران این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۳ اکیپ راهداری با امکانات و تجیهزات موجود در سطح محورهای کوهستانی و برفگیر استان مستقر شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، لطف الله عباسی با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کوچک‌ترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی یادآور شد: برنامه ریزی‌های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

مهندس عباسی اظهار داشت: در طول ۱۰۱۵۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۰ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت کرده که ۲۹۱ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۵۰۰ کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد.

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی مازندران تجهیز راهدارخانه‌ها به وسایل و امکانات مورد نیاز استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست و افزود: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان عزیز انشاءا… ما امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز