خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

شناسایی ۱۸۱ هزار انبار کالا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۲۲

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: در استان بیش از ۱۸۱ هزار انبار شناسایی شد که ۱۲۸ هزار انبار فعال هستند و ۵۳ هزار انبار غیرفعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجید فانی با بیان اینکه شفاف سازی قیمت‌ها، تأمین مالی واحدهای تولیدی، جایگزینی فاکتورهای الکترونیکی به جای فاکتورهای کاغذی از جمله طرح‌های صمت برای تنظیم و کنترل بازار است، افزود: شفاف سازی قیمت‌ها و تشدید نظارت بر بازار از جمله شیوه‌های مدیریت و تنظیم بازار در استان است.

وی ادامه داد: در استان ۸۵ واحد تولیدی در چهار مرحله ملزم به درج قیمت تولید روی هزار و۹۱۴ کالای شدند و در مرحله پنجم این میزان به سه هزار و ۸۹ محصول رسید که علاوه بر قیمت تولیدکننده، نرخ مصرف کننده نیز روی آن درج شده است.

وی درباره تأمین مالی واحدهای تولیدی گفت: هدف از اجرای این طرح آن بود که سرمایه درگردش شرکت‌ها و واحدهای تولیدی تأمین شود و وزارت صمت با الگوبرداری از کشورهای توسعه یافته، زنجیره ارزش را مدنظر قرار داده است.

فانی یادآور شد: همچنین با صدور صورتحساب‌های الکترونیکی جلوی سو ء استفاده‌های احتمالی گرفته شد و این طرح در حال حاضر توسط برخی بانک‌های استان اجرا شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران ساماندهی و رصد کالاهای موجود در انبارها را در جلوگیری از بروز قاچاق و سو استفاده احتمالی مؤثر دانست و گفت: در استان بیش از ۱۸۱ هزار انبار شناسایی شد که ۱۲۸ هزار انبار فعال هستند و ۵۳ هزار انبار غیرفعال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز