خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

در جراحی اقتصادی جهادی وارد میدان عمل شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۰۲

فرماندار ساری گفت: در جراحی اقتصادی باید با هم هماهنگ و همراه باشیم و جهادی وارد میدان عمل شویم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح چهارشنبه در  جلسه شورای اداری شهرستان ساری،  پارسایی و پایداری را دو راهبرد اساسی در مسیر حساس اقتصادی برشمرد و گفت: در این مقطع حساس اقتصادی باید جهادی وارد میدان عمل شویم.

وی به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و این روز را مظهر مقاومت و پایداری خواند و افزود:  شکاف بین دولت و مردم نشان از ناهماهنگی برخی از مسئولان دارد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه جامعه ایران اسلامی معطل نیست یلکه گام به گام در حال تحول است،گفت: همه باید حواسمان جمع باشد؛ انقلاب با کسی شوخی ندارد،

هر کسی در هر جایگاهی باید تابع قانون باشد و از آن تبعیت کند.

وی افزود: محیط اداری باید دارای نظم و انضباط باشد تا مردم در آن احساس آرامش کنند. گاهی قواهای مختلف در کار هم مداخله می کنند و منافع خود را بر حقوق شهروندی ترجیح می دهد، این افراد التزام و اعتقاد به نظام اسلامی ندارند.

نوبخت مشورت و گفتگو را در پیشبرد اهداف مهم دانست و تاکید کرد و افزود: در تصمیم سازی ها به یکدیگر احترام بگذاریم اگر این نگاه در مدیران حاکم باشد ما به آن قله های آرمانی خواهیم رسید.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف و فلسفه حکومت اسلامی باید همگرا و هم افزا باشیم و نگاه و اندیشه ما باید منطبق بر آرمان های انقلاب باشد، اضافه کرد:  

گاهی به محض رسیدن به قدرت در صدد آنیم تا افراد را مرید خودمان کنیم و این موضوع کاملا مخالف آرمان های انقلاب، امام و رهبری است.

نوبخت گفت: در جراحی اقتصادی باید با هم هماهنگ و همراه باشیم و جهادی وارد میدان عمل شویم.

وی به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت:

مدیران تمام مسائل را باید بصورت شفاف در اختیار رسانه ها قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز