خبرگزاری کار ایران

هدف گذاری بیش از 16 هزار اشتغال مددجویان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۹۹

رئیس کمیته امداد کشور  گفت: امسال 16 هزار و 375 فرصت شغلی در استان باید ایجاد شود که تسهیلات قرض الحسنه برای این مهم 800 میلیارد تومان تدبیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرتضی بختیاری امروز چهارشنبه در در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با محوریت شورای زکات ضمن تحسین عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران و گرامیداشت یاد و نام  10هزار و 400 شهید دوران دفاع مقدس استان، گفت: 445میلیارد و 971میلیون تومان درآمد کمیته امداد مازندران در یک سال بوده است.

 وی با اشاره به پیشینه نوع دوستی مردمان مازندران، افزود: 80 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد کشور  با بیان اینکه دو هزار و 618 یتیم و 9هزار و 700محسنین نیز در استان داریم، گفت:بیش از 51هزار حامی در استان وجود دارد.

 وی با بیان اینکه حامیان استان 67 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند، افزود: پول ایتام بلافاصله به حساب یتیم واریز می شود.

 بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد موظف است ریال به ریال دریافتی های مردم نوع دوست را برای مددجویان هزینه کنند، گفت: داشبورد مدیریتی در استان ها در اختیار نماینده ولی فقیه درمازندران قرار دارد و می توانند مشاهده کنند دریافتی ها در چه سرفصلی هزینه می شود.

 وی توانمندسازی مددجویان را از  ماموریت اصلی کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: 500 هزار اشتغال سهمیه کمیته امداد است و تلاش داریم این مهم با همراهی مسئولین و خیرین محقق شود.

بختیاری با بیان اینکه سال گذشته  11هزار و 22 فرصت شغلی در استان ایجاد شد، گفت: امسال 16 هزار و 375 فرصت شغلی در استان باید ایجاد شود که تسهیلات قرض الحسنه برای این مهم 800 میلیارد تومان تدبیر شد.

 وی  اشتغال خانگی را یکی از راهبردهای کمیته امداد عنوان کرد و افزود:  52 درصد مددجویان سرپرست خانوار و از بانوان هستند.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: 600 میلیارد تومان زکات درقالب تفاهم نامه با تبلیغات اسلامی داشتیم، با لغو این تفاهم نامه و عقد تفاهم نامه با ائمه جمعه این میزان به 800میلیارد تومان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز