خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

طرح ساماندهی دریا در سه گام اضطرای، میان و بلندمدت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با برنامه ‌ریزی ‌های انجام شده در سه گام اضطرای، میان و بلندمدت طرح ساماندهی سواحل استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا علیخانی عصر  امروز سه ‌شنبه‌ در نشست ساماندهی عمرانی سواحل استان گفت: با برنامه ‌ریزی ‌های انجام شده در سه گام اضطرای، میان و بلندمدت طرح ساماندهی سواحل استان در دست اجرا است و هدف از اجرای آن استفاده اقشار مردم و شکوفا شدن ظرفیت ‌های اقتصادی و گردشگری از تمام سواحل است.

وی با بیان این که ساماندهی سواحل جزء برنامه ‌های راهبردی فرمانداری شهرستان های حاشیه سواحل استان است،افزود : در ماه های گذشته با همکاری دفتر فنی استانداری مازندران آیین نامه اجرایی برای ساماندهی سواحل استان برای سال جاری تدوین شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در بحث ساماندهی سواحل مسائل مختلفی طبق زمانبندی مطرح است که مهم ‌ترین آن در کوتاه مدت حفظ و نگهداری سواحل، بهبود زیرساخت ‌ها و آمادگی سواحل برای جذب گردشگر، توسعه گردشگری و دسترسی آزاد اقشار مردم به سواحل و همچنین توجه و اجرای مسائل فرهنگی و اجتماعی در سواحل است.

وی با بیان این که اجرای طرح ساماندهی سواحل در استان باید طبق یک چارچوب قانونی پیش برود ، بر ضرورت راه اندازی سازمان عمران سواحل تاکید کرد.

وی با بیان این که هماهنگی ‌ها با شهرداری و فرمانداری ‌ها استان برای خدمات ‌رسانی به گردشگرانی که سواحل مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند و همچنین اجرای دقیق طرح سواحل انجام شده است، افزود: ایجاد و ابلاغ قوانین و مقررات مختص آزادسازی سواحل در استان باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد تا با یک رویه نظام  ‌مند مسائل مربوط به سواحل پیش برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز