خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

محور جویبار به کوهی‌خیل 4 خطه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۰۹

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تعریض و 4 خطه شدن محور پر تصادف جویبار به کوهی‌خیل به طول 3 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 120میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن جهانیان اظهار کرد: این پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که فاز اول این پروژه آغاز گردید و بلافاصله بعد از اتمام کار فاز اول فاز دوم کار آغاز می شود.

 وی به اهمیت این پروژه به جهت اینکه محل تردد بسیاری از شهروندان و مسافران به سمت دریا است، اظهار کرد: طرح بهسازی و تعریض (۴ خطه کردن) محور جویبار به کوهی‌خیل که به نام محور سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است آغاز گردید.

حسن جهانیان گفت : با توجه به اهمیت این مسیر و اینکه یکی از راه‌های دسترسی به دریا برای شهرهای بالادستی همچون قائم‌شهر، سوادکوه و حتی پایتخت برای رسیدن به دریا است و همچنین پیشانی شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران بوده و با توجه به شرایط هندسی محور و داشتن قوس‌های افقی متوالی در طول مسیر جزو نقاط حادثه خیز و پر تصادف بوده که عزم راهداری را در بهسازی و چهار خطه کردن این مسیر افزایش داده است.

وی خاطر نشان ساخت: این پروژه قبل از تابستان سال جاری  با هدف ارتقای ایمنی، تسهیل نقل و انتقال محصولات کشاورزی و کاهش سوانح و تصادقات جاده‌ای به زیر بار ترافیک می رود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: کاهش تصادفات رخ به رخ تسهیل در تردد وسایل نقلیه، سفر ایمن و رونق گردشگری از مهمترین نتایج چهارخطه شدن این مسیر است.

جهانیان تصریح کرد:  از شهرداری‌های جویبار و کوهی‌خیل تقاضا داریم نسبت به زیباسازی و منظر آرایی و ایجاد رفیوژ مناسب در خور و شان یک راه برون‌شهری اقدامات لازم را انجام دهند تا شرایط ایمنی کاربران جاده‌ای هم در این محور فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز