خبرگزاری کار ایران

نامه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران به رئیس جمهوری؛

اوضاع معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی وخیم است/رئیس جمهور به دغدغه پیشکسوتان تولید پایان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۹۵

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران خطاب به رئیس جمهوری می گوید: وضعیت افزایش مستمری بگیران تامین اجتماعی را مشخص کنید. مبادا این موضوع مورد سوء استفاده بدخواهان نظام وانقلاب قرار گیرد.

به گزارش " ایلنا" در نامه نصراله دریابیگی به سید ابراهیم رئیسی آمده است: درحالی که دولت محترم حدود 500 هزارمیلیارد تومان به صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی بدهی دارد؛ بازنشستگان شریف تامین اجتماعی دربدترین شرایط معیشتی به سر می برند واوضاع درمان آنان وخیم است وقابل تامل تر این که دولت به هرنحو ممکن ازصندوق های لشکری وکشوری حمایت می کند !

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به این که 80 درصد بازنشستگان استان مازندران کمتراز5 میلیون تومان درماه دریافتی داشته وباید هزینه های سنگین زندگی را مدیریت کنند؛ تصریح کرده است: کدام یک ازمدیران محترم نظام می توانند با چنین وضعیتی یک زندگی آبرومندانه برای خانواده خویش فراهم نمایند.

دریابیگی ادامه داده است: بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون استان مازندران درشرایط وخیمی هستند وتاب وتحمل اشان رو به پایان است؛ از آقای رییس جمهوری درخواست داریم به دغدغه های این قشرشریف پایان دهند ودرباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه سریع ترتصمیمی اتخاذ گردد.قطعا ورودشما دراین موضوع موجب استمرارتحکیم ومودت دیرین جامعه بازنشستگان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دست رد زدن برسینه بدخواهان و معاندین خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز