خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد:

تشکیل ۳۱ پرونده تخلف آرد و نان در آبان ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۰۹

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساری از تشکیل ۳۱ پرونده تخلف آرد و نان در آبان ماه امسال خبرداد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: ۳۱ پرونده تخلف آرد و نان در آبان ماه امسال تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی در بخش آرد و نان شهرستان ساری و می‌اندرود در آبان ماه سال جاری توسط بازرسان این اداره تعداد۲۹ فقره پرونده تخلف کم فروشی نان و همچنین ۲ فقره پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۴۲ میلیون ریال بوده که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با اشاره به معرفی ۲۲ واحد فروش کالای قاچاق به تعزیرات گفت: در راستای نظارت بر کالاهای مشمول نصب طرح شبنم جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق، در آبان ماه سال جاری تعداد ۲۲ واحد متخلف شناخته شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساری خاطرنشان کرد: اکثر این واحد‌ها مربوط به رسته مواد آرایشی و بهداشتی، موبایل، وسایل الکتریکی و مواد دخانی بوده که با تشکیل پرونده جمعا به ارزش ۲۸میلیون و ۹۰۰ هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

هادی‌نژاد یادآور شد: در این راستا بیش از ۱۰ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها از قبیل اماکن عمومی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز