خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران مطرح کرد:

اجرای خدمات زیر بنایی در 80 روستای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۰۹

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران گفت: در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آب‌رسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و غیره اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آئین اهدای ۳ هزار دست لباس تحت عنوان پویش دلگرمی و ۶۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مصلی نماز جمعه ساری برگزار شد.

سید رضا هادیان در این مراسم گفت: ۱۳ زندانی با حمایت دستگاه‌های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان آزاد شدند. همچنین در ادامه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران ارائه کرد و با اظهار اینکه با مشارکت خیران در ۷۰ روستا مدرسه احداث شد، افزود: ضمن در ۱۴۰ روستا با مشارکت خیران و هیئت‌امنا در ساخت مساجد مشارکت شده است.

 وی افزود: در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آب‌رسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و غیره اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران  گفت: ۶۴۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان احداث شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

وی افزود: توزیع جهیزیه، بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر را از دیگر خدمات بنیاد احسان ذکر کرد و گفت: ۲۹۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان بین نیازمندان توزیع‌شده است. 

همچنین یادآور شد: ارزش بسته‌های معیشتی ۶۱ میلیارد تومان بوده است و توزیع ۴۰ هزار بسته لوازم‌التحریر، درمان ۱۴۸ کودک ناشنوا، حمایت از هزار و ۱۰۰ بیمار سرطانی و هزار و ۸۰۰ زوج نابارور ازجمله خدمات بوده است.

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز بابیان اینکه عید باید دستاورد سرور و خوشحالی برای خانواده‌ها باشد، اظهار داشت: هم کالای معنوی و آزادی و هم کالای معیشتی می‌تواند خانواده‌ها را خوشحال کند. وی ضمن تحسین خدمات در راستای دستگیری از نیازمندان و خانواده‌ای نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد بیان داشت: خداوند متعال رحم و بخشش بندگان نسبت به یکدیگر را می‌پسندد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران همچنین به‌فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمان همه‌گیری کرونا با عنوان رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که این فرمان معظم له نقشه راه مردم نوع‌دوست کشور و به‌ویژه استان مازندران شده و مردم به‌صورت خودجوش برای رفع آلام نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره‌های این قشر به خط شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی مازندران بابیان اینکه امروز ۳۶۵ بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تهیه و بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع‌شده است، افزود: طبق تفاهم‌نامه بین سازمان زندان‌ها و هماهنگی استان‌ها، پنج میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان نیازمند تخصیص‌یافته است. همچنین وی ادامه داد: ۱۳ نفر از زندانیان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل آزاد شدند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بابیان اینکه کشور برای برون‌رفت از مشکلات نیازمند کار جهادی است و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور نشان می‌دهد که فاصله‌های موجود بین دولت و آنان در حال پر شدن است و تلاش‌های دولت و حضور در بین مردم در ترمیم این رابطه نقش مؤثری داشته است. وی از شناسایی ۳۶ منطقه دارای آسیب در استان خبر داد و گفت: باید باروحیه جهادی برای رفع مشکلات این مناطق و محلات تلاش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز