خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

۳۱۸ عنوان برنامه در هفته بسیج به اجرا در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۰۰

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۳۱۸ عنوان برنامه در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۳۱۸ عنوان برنامه در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

مسلم مسلمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه در این هفته ۳۲ عنوان برنامه ورزشی، ۴۴ عنوان برنامه امربه معروف و نهی‌ازمنکر اجرا می‌شود، یادآور شد: همچنین ۲۸ برنامه نشست حلقه صالحین در نظرگرفته شده است.

وی با اعلام اینکه ۴۶ برنامه شاخص برای این هفته در نظرگرفته شده که در همه حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود، جلسات حلقه‌های صالحین با والدین دانش‌آموزان نیز در این هفته در نظر گرفته شده است.

به گفته مسلمی: بسیج به دنبال اثرگذاری و تربیت نسل جدید جامعه است.

این مسئول از بزرگترین گردهمایی بسیجیان این شهرستان در روز پنج آذر خبرداد و گفت: گردان‌های عاشورا، مقاومت، گردان الی بیت‌المقدس و یک گردان امام حسین(ع) گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به حضور ۳۵۰نفر از فرماندهان بسیج این شهرستان در دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز دشمن به خوبی می‌داند که تفکر بسیجی بازدارنده و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

مسلمی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از بسیجیان با یادآوری رشادت‌ها و ایثار بسیج نسل و دوم برگزار می‌شود، افزود: هفته بسیج فرصت یادآوری و بازخوانی رشادت‌های صورت گرفته توسط بسیج است.

وی با بیان اینکه سرکشی به خانواده‌های شهدا هیچ گاه فراموش نمی‌شود، اظهار داشت: به مناسبت این هفته بازدید از خانواده‌ شهدا نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه بسیج با تهاجم فرهنگی مقابله می‌کند، افزود: نیروهای جوان امروز در قالب بسیج خط شکن هستند و در برنامه‌های دینی با تهاجم دشمن مقابله می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج امروز در واجب کمرنگ شده امربه‌معروف و نهی از منکر به خوبی وارد شده است، تصریح کرد: سازماندهی و آموزش در این زمینه توسط بسیج برای فراگیر شدن آن در جامعه صورت می‌گیرد.

مسلمی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت بازخوانی دستاوردهای بسیج است، گفت: این هفته یادآور توجهات به این نهاد مخلص و انقلابی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز