خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری:

حماسه آزادسازی سوسنگرد برای جوانان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۹

مازندران در بازسازی و آزاد سازی سوسنگرد نقش محوری را ایفا کرده است. / نباید بگذاریم که نسل جوان امروز این تاریخ های پرافتخار ملت را به دست فراموشی بسپارند.

مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان در مراسم تجلیل از مادران شهدای سوسنگرد ضمن پاسداشت یاد و نام شهدا و بیان اهمیت قدم گذاردن همیشگی در مسیر شهدا اظهار کرد: نباید بگذاریم که نسل جوان امروز این تاریخ‌های پرافتخار ملت را به دست فراموشی بسپارند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه لازم است یاد و سیره شهدا تا نسل‌های بعد هموراه در جامعه جریان یابد، تصریح کرد: ایستادگی در برابر ظلم و ستم و دفاع از حق و خاک وطن ارزش‌هایی است که باید زمینه‌های انتقال درست این باور‌ها به نسل جوان فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری صلح طلب است افزود: در کنار روحیه لطیف و مهربان ایرانیان خشمی در برابر تجاوز دشمن به حریم کشورش وجود دارد که در دوران دفاع مقدس با نثار جانشان متجلی شد.
جمشیدی با بیان اینکه مازندران در بازسازی و آزاد سازی سوسنگرد نقش محوری را ایفا کرده است، گفت: نقش بی‌بدیل مادران ۳۵ شهید سوسنگرد از استان مازندران مایه مباهات است.

وی عزت امروز کشور را حاصل رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و اذعان کرد: خون سرخ شهدا تا همیشه تاریخ سند افتخار این ملت خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از مادران شهدا به عنوان فاتحان حقیقی جنگ یاد کرد و گفت: ‌شرافت و کرامت ملت ایران با جانفشانی شهدا در دنیا زبانزد شده است و این ارزش با درایت ولی فقیه گسترش یافت.

لازم به ذکر است در این همایش، از ۱۸ مادر شهدای سوسنگرد که در قید حیات بودند تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز