خبرگزاری کار ایران

در طی هفت ماهه سال جاری صورت گرفت؛

رشد ۴۰ درصدی صادرات فرآورده‌های لبنی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۹

صادرات فرآورده های لبنی استان مازندران در طی هفت ماهه سالجاری حدود ۳۲ میلیون دلار افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۰ درصدی داشته است.

صادرات فرآورده‌های لبنی استان مازندران در طی هفت ماهه سال‌جاری حدود ۳۲ میلیون دلار افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: صادرات فرآورده‌های لبنی استان در طی این مدت به رقم بیش از ۱۱۳ میلیون دلار رسید.

وی افزود: در هفت ماه سال قبل صادرات فرآورده‌های لبنی استان رقم ۸۱ میلیون دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه از لحاظ وزنی صادرات فرآورده‌های لبنی استان در طی مدت هفت سال در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۴ درصد رشد داشته است عنوان کرد: بطوریکه از رقم ۵۶۷۶۹ تن به رقم ۷۶۳۴۹ تن افزایش یافت.

محمد‌پور به بازارهای هدف صادراتی استان اشاره کرد و گفت: کشورهای عراق، کویت، عربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیانه میانه مقصد صادراتی فرآورده‌های لبنی استان هستند.

وی پتانسیل استان در تولید و صادرات فرآورده‌های لبنی را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب و حل مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی صادراتی فرآورده‌های لبنی، تامین مواد اولیه این واحد‌ها و… می‌توان روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز