خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی در نشست شورای اداری شهرستان سوادکوه:

دولت برای رفع موانع با جدیت پای‌کار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۰۲۳

معاون پارلمانی در نشست شورای اداری شهرستان سوادکوه گفت: دولت برای رفع موانع با جدیت پای‌کار است.

به گزارش ایلنا ،  محمد حسینی در نشست شورای اداری سوادکوه گفت: هیئت‌وزیران و مسئولین دولت جدید با جدیت تمام پای‌کار هستند و شبانه‌روزی برای حل مشکلات پیگیرند؛ گزارش عملکرد دولت از روز اول شروع به کار تاکنون، ثبت و نگاشته شده است.

وی در ادامه از عزم و اراده قوی در تمامی گروه های مردمی و دولتی برای حل مشکلات کشور سخن گفت و افزود: ما باید سرمایه اجتماعی را روز به روز افزایش دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بابیان اینکه باید زمینه و بستر اشتغال‌زایی را فراهم کرد، گفت: سامانه صدور مجوزهای بازشده و تمام تلاش های دولت جدید این است که با جدیت موانع برطرف گردد و از این جهت باید تلاش کنیم تا رضایت عموم مردم را جلب کنیم.

حسینی در جمع مسئولین شهرستان سوادکوه از پیگیری نامه‌های مردمی اطمینان خاطر داد و افزود: مردم باید بدانند که تمامی نامه‌های ارسالی از طرف مردم، مطالعه و بررسی و تا رفع مشکل پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

نماینده امور مجلس در جمع مدیران شهرستانی در خصوص وظایف ستاد مدیریت بحران، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران باید قبل از وقوع حادثه از وقوع حادثه پیشگیری کند و از وارد شدن خسارات احتمالی آینده در زمان وقوع بحران جلوگیری به عمل آورد.

دکتر محمد حسینی روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در سفر استانی به مازندران با هیئت دولت و نماینده دولت در شهرستان سوادکوه  برای بررسی وضعیت شهرستان سوادکوه به این استان سفرکرده است.

وی در پایان سخنرانی، از پدرهای بزرگوار شهدای مدافع حرم شهرستان سوادکوه، شهید روح الله عمادی و شهید مجتبی برسنجی، با اهدا لوح تقدیر، قدردانی و تجدیددیدار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز