خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

پلاژهای دولتی و خصوصی ساحلی ساماندهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۶۰

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به آغاز عقب‌نشینی پلاژهای دولتی و خصوصی از سواحل گفت: این پلاژها آورده‌ای برای دولت و مردم ندارند و باید ساماندهی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیز از حرام و گناه توصیه کرد و گفت: خدا به‌واسطه تقوا به انسان‌ها نعمت‌های فراوان می‌دهد به‌واسطه بی‌تقوایی نیز نعمت از آن‌ها می‌گیرد.

وی بابیان اینکه حمد مخصوص خداست و باید همیشه حمد خدا را به‌جای آوریم، افزود: خداست که باید انسان را به راه، کار، کردار و گفتار درست هدایت کند و باید تنها به خدا پناهنده شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر بر برپایی جشن مردمی تأکید کرد و افزود: خداوند نعمت جمهوری اسلامی را به ما عطا کرده است و باید با نصب پرچم و تزئین معابر، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: در این چهار دهه چه بسار افرادی که ریزش کرده انقلابی اما اکنون ضدانقلاب شدند و البته افرادی را هم داریم که رویش کردند؛ رویش‌های ما از ریزش‌های ما به‌مراتب بیشتراست افرادی که به دامن انقلاب بازگشته و سرباز انقلاب شدند.

وی افزود: باید همچون جان شیرین نعمت انقلاب حفظ کنیم و آن را به دست نااهل نسپاریم هر جا انقلاب را به دست افراد صالح دادیم، کشور پیشرفت کرد هر جا مملکت را به افراد ناصالح سپردیم؛ ضرر کرده‌ایم.

آیت‌الله محمدی لائینی اگر مشکلاتی بود به خاطر انقلاب نبود، گاه باید دقت می‌کردیم این امانت را به چه کسانی بسپاریم که اهلیت داشته باشند شاید دشمنان ما خوشحال شوند که مردم دست از انقلاب بردارند اما آن‌ها ملت ما را نشناختند؛ با صدای بلند اعلام می‌کنیم ملت ایران اسلامی در حمایت از انقلاب اسلامی به توصیه‌های امام و شهدا این راه ادامه خواهد داد

وی همچنین با اشاره به عقب‌نشینی پلاژها از حریم قانونی دریا و دستور فوری رئیس‌جمهور در این بخش اظهار داشت: برخی دستگاه‌های دولتی کنار ساحل دریا انواعی از پلاژها و ویلاها را ساختند و راه دسترسی برای عموم به دریا وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از دستگاه‌ها قسمتی از دریا را تصاحب کردند که باید عقب‌نشینی کنند و اینکه راه‌های دسترسی به دریا نیز توسط مسئولان بازگشایی شود و در طول و عرض ساحل عقب‌نشینی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آورده پلاژها و دستگاه‌ها در کنار ساحل برای دولت مشخص نیست، افزود: شهرک‌هایی نیز در حاشیه سواحل وجود دارد که دولت‌های خودگردان محسوب می‌شوند و کسی اجازه ورود به آن ندارند و این شهرک‌ها نیز باید ساماندهی شود.

آیت الله محمدی لائینی همچنین به ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله صافی یک عالم فرهیخته؛ مرجع تقلید، اندیشمند و یک عالم انقلاب با خدمات ارزشمند است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز