خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مازندران شناسی در اولویت برنامه‌های معاون سیاسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۳۱

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: معاون سیاسی و امنیتی با مازندران شناسی گام‌های خوبی در حوزه سیاسی و امنیتی استان بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: این دهه به برکت امام راحل بوده و استقلال، رشد و پیشرفت ایران اسلامی به‌واسطه همین انقلاب است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین‌المللی بی‌شمار است، به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم،

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امروز حکومت و ملت ایران باقدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه‌های دشمنان باعظمت به‌پیش می‌رود.

آیت‌الله محمدی لائینی با تبریک حلول مبارک ماه رجب به شخصیت علمی امام محمدباقر (ع) اشاره کرد و افزود: امروز بخش اعظمی از معارف کلامی و فقهی خودمان را از این امام داریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: آقای سُلگی شخصیت فرهیخته و شناخته‌شده در سطح ملی هستند، امیدواریم با مازندران شناسی بتوانند گام‌های خوبی در حوزه سیاسی و امنیتی استان بردارند.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: معاون سیاسی به‌گونه‌ای تدبیر کند تا امور استان بر محور خواسته‌های خداوند و رضایت مخلوق با کمترین تنش و بیشترین رضایتمندی انجام شود.

وی افزود: با در پیش بودن اعتکاف و روز 22 بهمن رئیس ستاد کرونا با توجه به موج ششم کرونا تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز