خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

نظارت و کنترل کالای قاچاق از سوی مسئولان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۸

کالاهایی که حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه را تهدید می کنند بیش از سایر کالاها در اولویت نظارت و دقت متولیان امر قرار گیرند.

سیدکریم سجادی، فرماندار بابلسر، در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان این مطلب، کالاهای تقلبی هم سرمایه‌های مملکت را به هدرمی دهد و هم به جامعه آسیب می‌زند افزود: نظارت و کنترل کالای قاچاق از سوی مسئولان و متولیان، امری ضروری است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سجادی نظارت و بازرسی مستمردستگاه‌های مربوطه را مورد تاکید قرارداد و افزود: متاسفانه در بازار به دلیل وجود کالاهای قاچاق و تقلبی باید از نیروهای باتجربه و متخصص در امر بازرسی و نظارت بهره گرفت.

فرمانداربابلسر گفت: کار مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک کار جمعی است وعلاوه بر بازرسی‌های خود دستگاه اجرایی، بازرسی‌های مشترک بین دستگاهی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی به لزوم اولویت گذاری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تأکید کرد و گفت: کالاهایی که حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه را تهدید می‌کنند بیش از سایر کالا‌ها در اولویت نظارت و دقت متولیان امر قرار گیرند و لازم است برخورد جدی تری در این خصوص صورت گیرد.

وی خواستار تشدید بازرسی‌های نامحصوص و ارسال بموقع گزارشات به دبیر خانه کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دستور تشکیل هفت کمیته بازرسی از جمله: غذا و دارو، شیلات و آبزیان، کشاورزی، مواد دخانی، سوخت وارزاق را در اسرع وقت فراهم کنند تا بتوان با انسجام و وحدت، رویه مطلوبتری برای مبارزه با معضل قاچاق کالا اقدام کرد.

سجادی خواستار همکاری و انسجام بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه جدی با این معضل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز