خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

دانشگاه ها ظرفیت استثنایی برای مازندران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۳

اساتید و روسای دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر برای مدیریت استان است. / با کمک دانشگاهیان باید راه های برون رفت از مشکلات استان را پیدا کنیم.

استاندار مازندران گفت: برای رفع مشکلات موجود در استان راه حل وجود دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در نشست هم اندیشی اتحادیه دانشگاه های غیر دولتی و غیرانتفاعی کشور اظهار داشت: همه مشکلات و کاستی های استان در سخنان امروز روسای دانشگاه ها بیان شد.

وی این جلسه را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: اطلاعاتی که در این جلسه دریافت نمودم ارزشمند و راه حل بسیاری از مشکلات است.

فلاح دانشگاه ها را ظرفیتی ارزشمند برای استان دانست و تصریح کرد: جمع شما اساتید و روسای دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر برای مدیریت استان است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با کمک شما دانشگاهیان باید راه های برون رفت از مشکلات استان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این هم افزایی هم چنین باعثمی شود تا شما هم از ظرفیت های موجود در استان مطلع شوی و برای استفاده از این فرصت ها برنامه ریزی کنید و راهکار ارائه دهید.

گفتنی ست در ابتدای این جلسه ۱۳ نفر از روسای دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی استان و اعضای اتحادیه دانشگاه های غیردولتی کشور به بیان نظرات، پیشنهادها و راه کارهای خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز