خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

شیعه و سنی همه در خدمت اهل‌بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۰۰

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه شیعه و سنی همه در خدمت اهل‌بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: دشمن باید بداند که کسی نمی‌تواند بین این دو مذهب سوءظن ایجاد کند، آن چیزی که از برخی افراد فریب‌خورده منتشرشده بازی سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با اشاره به اینکه ماه مبارک رجب، لیله الرغائب، دهه مبارکه فجر را پیش روداریم، گفت: خداوند متعال را شاکریم که یادواره ۶۵۰ شهید از سه استان برادر، هم‌جوار، همسایه، گیلان، گلستان و مازندران با میزبانی استان مازندران با سپاه ۲۵ کربلا، بسیج طلاب، مسئول عقیدتی سپاه ۲۵ کربلای مازندران و البته تشویق و ترغیب این حقیر برگزار شد.

وی افزود: اینکه اولاً میزبان ارواح مطهر این شهدا بودیم و دوما میزبان خانواده‌های معظم این شهیدان و همچنین میزبان جانبازان و ایثارگران و سلسله روحانیت از اهل تسنن و شیعه و غیره بودیم بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: یکی از حواشی خوب و مثبت مراسم امشب ما کنار هم بودن روحانیت شیعه و سنی است که در عمل آنچه را که دشمنان سعی کردند در چند ماه اخیر فضای خصومتی را به وجود بیاورند منتفی می‌شود و نشان داده می‌شود که همه در خدمت اهل‌بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی بابیان اینکه وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، یادآور شد: دشمن باید بداند که کسی نمی‌تواند بین این دو مذهب سوءظن ایجاد کند، آن چیزی که از برخی افراد فریب‌خورده منتشرشده ذره‌ای دلخوری بین علمای این دو مذهب ایجاد نکرده و همه می‌دانستند این موضوع بازی‌های سیاسی است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به وجود وحدت، برادری و اخوت بین اهل تسنن و شیعه، گفت: ما هیچ دلخوری‌ای نسبت به علمای جامعه اهل سنت نداریم و به آن عالم می‌گوییم که هوشیار باشد در زمین دشمن بازی نکند، نظام مقدس ما الهام گرفته از مکتب اهل‌بیت (ع) و قرآن است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران تأکید کرد: ما زیر این پرچم هم برادرانه و با مسالمت زندگی می‌کنیم و هم از این خاک دفاع می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز