خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد:

حمایت دولت از هرگونه کار تولیدی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۱

دولت تدبیر و امید هرگونه کار تولیدی در استان مازندران را مورد حمایت خود قرار می‌دهد. / مازندران در همه زمینه‌های کشاورزی از استعدادهایی بالایی برخوردار است.

استاندار مازندران مطرح کرد: دولت تدبیر و امید از هرگونه کار تولیدی در این استان مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

به گزاش ایلنا از آمل، ربیع فلاح‌جلودار ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی نخستین ایستگاه تولید و انجماد اسپرم و جنین واقع در روستای کمانگرکلای آمل با بیان اینکه استان مازندران در همه زمینه‌های کشاورزی از استعدادهایی بالایی برخوردار است، یادآور شد: در این بخش باید از سوی مسئولان کشوری نگاه ویژه‌ای صورت گیرد تا کشور ما به خودکفایی بالایی دست یابد.

وی با اعلام اینکه این استان دارای ۱۱۰ رودخانه بزرگ و کوچک است که آب‌های آن بدون استفاده به هدر می‌رود، اذعان داشت: برای هدایت این آب‌‌ها باید به احداثسدهایی پرداخت تا در بخش‌های کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

فلاح با تاکید براینکه پس از گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به این استان توجه ویژه‌ای نشده است، اظهار داشت: در یک حساب سرانگشتی می‌توان میزان سهم مازندران از اعتبارات ملی طی سال‌ها را استخراج کرد و به این نتیجه رسید که مازندران سهم زیادی از این اعتبارات نداشته است.

استاندار مازندران با بیان بر اینکه این استان استعداد ویژه‌ای در بخش تولید شیر و گوشت دارد، تصریح کرد: مازندران می‌تواند در صادرات فراورده‌های دامی نقش مهمی داشته است.

وی تاکید داشت: از هر تولیدی در این استان حمایت و برای تمام طرح‌های در دست اجرا امکانات ارائه می‌شود.

فلاح با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب بزرگترین مرکز مرغ لاین خاورمیانه واقع در شهرستان بابل تصریح کرد: متاسفانه این مرکز هم‌اکنون با مشکل اعتبار با رکود مواجه است که نگاه ویژه مسئولان کشوری را می‌طلبد.

نماینده دولت در استان مازندران با اشاره به اجرای طرح اصلاح نژاد در این استان خاطرنشان کرد: این طرح به نوعی سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز