خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران:

جاده‌های کوهستانی هراز و کندوان برفی و لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۱۹

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: جاده‌های کوهستانی کندوان و هراز به دلیل بارش برف دیشب هم‌اکنون لغزنده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب در گفتگوی خبری گفت: هم‌اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون آسمان استان نیمه‌ابری است افزود: با توجه به ریزش برف خفیف دیشب در جاده کندوان محدوده، ولی‌آباد و سیاه‌بیشه و جاده هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم و لاریجان لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده تا صبح جمعه شاهد بارش برف در محور‌های کوهستانی استان خواهیم بود از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانه ازجمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به‌اندازه کافی به همراه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب همچنین افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چراکه احتمال سقوط بهمن ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: افراد از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز