خبرگزاری کار ایران

درباز دید رئیس کل دادگستری استان از زندان تنکابن:

40 نفراز زندانیان واجد شرایط آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۶۴

رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونان وی، مدیر کل زندان ها استان و 46 نفر از قضات غرب استان از زندان تنکابن بازدید کردند و در جریان این بازدید 40 نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در حاشیه بازدید از زندان تنکابن اظهارداشت: همه هدف و مساعی ما کاهش جمعیت کیفری واستفاده ازمجارات های جایگزین حبس است و یکی از برنامه‌های دادگستری استان بازدید مستمر از زندان‌های سراسر استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات مددجویان است.

عالی ترین مقام قضایی استان برحضور مستمر همکاران قضایی استان مازندران، نظارت و بررسی وضعیت زندانیان تاکید کرد وگفت: پربازدیدهای هدفمند و مستمر از زندان‌ها، روحیه زندانیان تقویت و مشکلات آنان بررسی و رسیدگی همچنین زمینه دسترسی زندانیان به مقامات و مسئولین قضایی که از حقوق مددجویان است فراهم می‌شود.

شایان ذکر است، در جریان این بازدید علاوه بر بررسی آخرین وضعیت قضایی کلیه زندانیان، زمینه بهره مندی 135 نفر از زندانیان از مرخصی، همچنین کمک مؤمنانه برای بیش از 200 نفر فراهم و برای 100 نفر از خانواده‌های زندانیان لوازم‌التحریر تهیه شد.

گفتنی است با کمک خیرین برای یک زندانی منزل مسکونی ساخته و برای دختر یکی از زندانیان جهیزیه تهیه و تحویل خانواده آنان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز