خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد:

تولید ۶۰ هزار تن کاغذ تحریر در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۵۸

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید ۶۰ هزار تن کاغذ تحریر در سال آینده خبر داد و گفت:همچنین طبق قولی که در بدو شروع بکار داده بودم تا پایان سال جاری ۸ هزار تن کاغذ تحریر تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز خط تولید کاغذ صنایع چوب و کاغذ مازندران بعد از مدت ها بصورت رسمی مداوم به خط تولید بازگشت.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و نمایندگان مجلس برگزار شد،امید نیک نژاد مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید ۶۰ هزار تن کاغذ تحریر در سال آینده خبر داد و گفت:همچنین طبق قولی که در بدو شروع بکار داده بودم تا پایان سال جاری ۸ هزار تن کاغذ تحریر تولید خواهد شد.

وی با توجه به اهمیت حفظ اشتغال موجود،افزایش بهره وری در صنایع چوب و کاغذ مازندران،گفت: صنایع چوب و کاغذ یک واحد تولیدی بزرگ و فراملی است و با توجه به سرمایه یک میلیارد دلاری تجهیزات و ماشین آلات موجود در این شرکت باید از این ظرفیت ملی به نحو بهتری و درست تر  استفاده شود.

نیک نژاد با اشاره به ظرفیت تولید ۹۰ هزار تنی در خط تولید کاغذ تحریر،افزود:امروز با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمن و نیاز مبرم کشور به کاغذ تحریر و روزنامه بشرط فراهم بودن بسترهای تولیدی و حمایتی امکان تولید این میزان تولید میسر خواهد شد.

او گفت:متاسفانه عواملی که در سال گذشته موجب توقف تولید در این واحد صنعتی بزرگ اتفاق افتاد موجب ضرر ۴۰۰ میلیارد تومانی به بدنه تولید این شرکت شد.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اهمیت بروز رسانی خط تولید ماشین یک و همچنین حذف قوانین دست و پاگیر برای حمایت بیشتر این صنایع تولیدی پر اهمیت در کشور،گفت:یکی از مشکلات اساسی امروز در بحث صنایع  سلولزی در کشور عوارض گمرکی و مالیاتی است و انتظار می رود نمایندگان  مجلس در این خصوص با وضع قوانینی به نفع تولیدکنندگان سلولزی تا حد زیادی قیمت تمام شده تولیدات داخلی را کاهش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز