خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران :

کاهش ۱۶ درصدی ذخیره آبی در سد‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۳۴

مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: حجم ذخیره آبی در سد‌های مازندران امسال ۱۶ درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران در گفتگوی خبری گفت: هم‌اکنون از ظرفیت بیش از ۴۴۲ میلیون مترمکعبی سد‌های بزرگ و کوچک استان، بیش از ۲۲۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره‌سازی شد.

جواد طوسی تأکید کرد: ذخیره مخازن آب در سد‌های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کاهش ذخیره آب امسال مربوط به سد شهید رجایی ساری است گفت: از جمع کل ۱۶۲ و نیم میلیون مترمکعبی سد شهید رجایی هم‌اکنون ۷۴ میلیون مترمکعب معادل ۴۵ درصد آب ذخیره‌سازی شده و بقیه خالی است.

طوسی افزود: وضعیت ذخیره آب در آب بندان‌های استان نیز از ۴۰۵ میلیون مترمکعب حدود ۲۱۳ میلیون مترمکعب معادل ۵۷ درصد آب ذخیره‌سازی شده است.

مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران به پرورش‌دهندگان ماهی در آببندان‌های استان توصیه کرد برای صید ماهی آب آببندان‌ها را خالی نکنند بلکه آب‌ها را در قطعات کوچک‌تر آببندان هدایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز